Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΠΕΕ το πρώτο δίμηνο του 2023 καταγράφηκε σημαντική αύξηση στις λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας μειώθηκαν.
Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά σημείωσαν αύξηση 28,7% και ανήλθαν σε 305 εκατ. ευρώ το πρώτο δίμηνο 2023 από 237 εκατ. ευρώ το 2022.
Αντίθετα αρνητικό ήταν και το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 9,9%.
Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο δίμηνο του 2023 ανήλθε σε 381 εκατ. ευρώ έναντι 423 εκατ. το 2022. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 9%, της κλωστοϋφαντουργίας 6%, και του βαμβακιού 13,5%.
Μείωση κατέγραψαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 3,8%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργία ανήλθαν σε αξία σε 562 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι 584 εκατ. ευρώ του πρώτου διμήνου του 2022. Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 13%.
Σε ισχύ τέθηκαν από τις 5 Απριλίου πρόσθετοι δασμοί 10% στα εισαγόμενα στις ΗΠΑ προϊόντα ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Διοίκηση του Ομίλου Συμμετοχών DKM8- Capital, συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, ανακοινώνει πως η νεοσυσταθείσα θυγατρική της εταιρεία Intraccessories
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Mayoral επέκτεινε το δίκτυό της με το νέο κατάστημα outlet στο εκπτωτικό χωριό Designer Outlet στα Σπάτα. Το νέο κατάστημα προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ