Consumer Resources

Ο σκεπτικισμός των καταναλωτών γύρω από τις «πράσινες» επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους

Ο σκεπτικισμός των καταναλωτών γύρω από τις «πράσινες» επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους

Η ευαισθητοποίηση των πολιτών σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος έχει οδηγήσει, ήδη εδώ και αρκετά χρόνια, στον σχηματισμό ενός νέου μοντέλου καταναλ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οδηγίες καθαρισμού μασκών προσώπου  την εποχή του κορωνοϊού

Οδηγίες καθαρισμού μασκών προσώπου την εποχή του κορωνοϊού

Η Ginetex, διεθνής οργανισμός που αντιπροσωπεύει τα σύμβολα φροντίδας κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, συστήνει οδηγίες καθαρισμού μασκών ώστε να μειωθεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΚΩΝ

ΣΥΜΒΟΛΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΚΩΝ

Τα σύμβολα φροντίδας κλωστοϋφαντουργικών δημιουργήθηκαν για να παρέχουν στους καταναλωτές και τις εταιρίες ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μείνετε ενημερωμένοι με το μηνιαίο μας newsletter