Σας ενημερώνουμε ότι έχει υλοποιηθεί και τεθεί σε λειτουργία η εκπαιδευτική πλατφόρμα του έργου Extro Skills.
Η πλατφόρμα περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό για τις εξαγωγές και το μάρκετινγκ στον κλάδο της ένδυσης, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική γλώσσα.
Το συγκεκριμένο εργαλείο αφορά όλες τις επιχειρήσεις ένδυσης και έχει ως στόχο να υποστηρίζει τους τομείς των εξαγωγών και του μάρκετινγκ μέσα από 3 εκπαιδευτικές ενότητες που περιλαμβάνουν:
- Βασικά θέματα πρόσβασης στις αγορές
- Ζητήματα επωνυμίας / branding αναφορικά με τις εξαγωγές
- Θέματα εξαγωγών και εφοδιαστικής αλυσίδας
Τα στελέχη των επιχειρήσεων ένδυσης που εργάζονται στις εξαγωγές μπορούν να αντλήσουν γνώσεις και πληροφορίες που θα τους είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στην καθημερινή τους ενασχόληση.
Για να αξιοποιήσετε το εκπαιδευτικό υλικό επισκεφθείτε το site του έργου όπου υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες και κατευθύνσεις για την παρακολούθηση των ενοτήτων.
Δείτε εδώ συνοπτικές οδηγίες σύνδεσης και πρόσβασης στην πλατφόρμα.
Στους χρήστες της πλατφόρμας θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης από τον ΣΕΠΕΕ.
Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζουν να στηρίζουν ενεργά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ένδυσης - Κλωστοϋφαντουργίας EURATEX, το δεύτερο τρίμηνο του 2024 η ευρωπαϊκή βιομηχανία συνέχισε την πτωτική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ηνωμένο Βασίλειο είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά ενδυμάτων και υποδημάτων παγκοσμίως, μετά την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ένδυσης – Κλωστοϋφαντουργίας (EURATEX), μετά από μια περίοδο διαβουλεύσεων μεταξύ των μελών της σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, έθεσε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ