Intrafashion Group (Pink Woman): Ανανεώνει καταστήματα και κολεξιόν και προετοιμάζει την αναβάθμιση του e-shop

24 July 2023

Με αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων +28,8% έναντι του 2021, αγγίζοντας τα 35,5 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για τον Όμιλο Intrafashion, με το brand  γυναικείων ενδυμάτων “Pink Woman”. Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2023, με τον Όμιλο να ξεκινά δυναμικά, επενδύοντας ήδη στο πρώτο τετράμηνο σχεδόν 1 εκατ. ευρώ σε νέα καταστήματα και ανακαινίσεις, στο πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδίου που έχει καταρτίσει με στόχο την περαιτέρω επέκταση του ελληνικού brand, στην εγχώρια αγορά.

 

Παράλληλα, ο Όμιλος επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των προϊοντικών του συλλογών, παρουσιάζοντας την Summer Collection 2023  με τον τίτλο “Sunkissed”.  Με έμπνευση τον ήλιο, η “Pink Woman” δημιουργεί μια μοναδική φωτογραφική συλλογή καθώς και μια ταινία μικρού μήκους στο φυσικό σκηνικό της διάσημης παραλίας του Σαρακήνικου της Μήλου. 

  

Οι προτάσεις της “Pink Woman” έρχονται να καλύψουν οποιοδήποτε ύφος, στυλ και σωματότυπο κάθε γυναίκας το φετινό καλοκαίρι. Με επιρροές από τις τάσεις του σήμερα, το concept της καμπάνιας “Sunkissed-S’23” εμπνεύστηκε και οργανώθηκε από τις ομάδες Marketing & Παραγωγής της “Pink Woman”, ενώ τις λήψεις και τα videos της καμπάνιας επιμελήθηκαν οι ταλαντούχοι και καταξιωμένοι Νίκο Ζήκος και Άλεξ Χαντζάκος.

 

Επιπλέον, ο Όμιλος στο πλαίσιο εναρμόνισης με την ψηφιακή εποχή, εργάζεται συστηματικά στη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του e-shop, ανακοινώνοντας τη λειτουργία ανανεωμένης πλατφόρμας μέσα στο καλοκαίρι, που θα επιτρέψει τη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας.

 

Σχετικά με τoν Όμιλο Ιntrafashion:

Ο Όμιλος Intrafashion, με το αναγνωρισμένο brand “Pink Woman” αποτελεί τον μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο Fast Fashion Women’s Retailer της ελληνικής αγοράς. Με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και Logistics Centre στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από 500 άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τη Δημιουργία – Σχεδιασμό καταλήγοντας στην τελική καταναλώτρια, αποκλειστικά μέσω του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων της χώρας που υπερβαίνει τα 100 “Pink Woman” stores. Ισχυροί πυλώνες το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό, η εξαιρετική σχέση προϊοντικής ποιότητας - τιμής και το Retail know-how, αποτελούν τη βάση της υψηλής φήμης του brand “Pink Woman” και των αναπτυξιακών πλάνων του Oμίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

 



Intrafashion Group (Pink Woman): Ανανεώνει καταστήματα και κολεξιόν και προετοιμάζει την αναβάθμιση του e-shop

ΝΕΑ & ΤΑΣΕΙΣ

Η κατανάλωση ενδυμάτων το 2022 στην Ελλάδα

Η κατανάλωση ενδυμάτων το 2022 στην Ελλάδα

October 02, 2023
| GREEK FASHION

Αύξηση κατά 12,7% κατέγραψε το 2022 η συνολική μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα των οικογενειακών προϋπολογισμών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποδίδει καρπούς η στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον κλάδο ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας

Αποδίδει καρπούς η στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον κλάδο ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας

September 27, 2023
| GREEK FASHION

Αποδίδει καρπούς η ενεργός στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέος κώδικας δεοντολογίας

Νέος κώδικας δεοντολογίας

September 20, 2023
| GREEK FASHION

Σας ενημερώνουμε ότι από τον Απρίλιο είναι σε εφαρμογή ο νέος κώδικας δεοντολογίας με τον οποίο ορίζεται το πλαίσιο λειτουργίας των εκπτώσεων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα με θέμα Μόδα 4.0: Καινοτομία στον Σχεδιασμό & την Τεχνολογία

Ημερίδα με θέμα "Μόδα 4.0: Καινοτομία στον Σχεδιασμό & την Τεχνολογία"

September 13, 2023
| GREEK FASHION

Σας ενημερώνουμε ότι το Τμήμα Δημιουργικού Σχεδιασμού & Ένδυσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος διοργανώνει ημερίδα με θέμα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μείνετε ενημερωμένοι με το μηνιαίο μας newsletter