Με αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων +28,8% έναντι του 2021, αγγίζοντας τα 35,5 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για τον Όμιλο Intrafashion, με το brand γυναικείων ενδυμάτων “Pink Woman”. Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2023, με τον Όμιλο να ξεκινά δυναμικά, επενδύοντας ήδη στο πρώτο τετράμηνο σχεδόν 1 εκατ. ευρώ σε νέα καταστήματα και ανακαινίσεις, στο πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδίου που έχει καταρτίσει με στόχο την περαιτέρω επέκταση του ελληνικού brand, στην εγχώρια αγορά.
Παράλληλα, ο Όμιλος επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των προϊοντικών του συλλογών, παρουσιάζοντας την Summer Collection 2023 με τον τίτλο “Sunkissed”. Με έμπνευση τον ήλιο, η “Pink Woman” δημιουργεί μια μοναδική φωτογραφική συλλογή καθώς και μια ταινία μικρού μήκους στο φυσικό σκηνικό της διάσημης παραλίας του Σαρακήνικου της Μήλου.
Οι προτάσεις της “Pink Woman” έρχονται να καλύψουν οποιοδήποτε ύφος, στυλ και σωματότυπο κάθε γυναίκας το φετινό καλοκαίρι. Με επιρροές από τις τάσεις του σήμερα, το concept της καμπάνιας “Sunkissed-S’23” εμπνεύστηκε και οργανώθηκε από τις ομάδες Marketing & Παραγωγής της “Pink Woman”, ενώ τις λήψεις και τα videos της καμπάνιας επιμελήθηκαν οι ταλαντούχοι και καταξιωμένοι Νίκο Ζήκος και Άλεξ Χαντζάκος.
Επιπλέον, ο Όμιλος στο πλαίσιο εναρμόνισης με την ψηφιακή εποχή, εργάζεται συστηματικά στη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του e-shop, ανακοινώνοντας τη λειτουργία ανανεωμένης πλατφόρμας μέσα στο καλοκαίρι, που θα επιτρέψει τη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας.
Σχετικά με τoν Όμιλο Ιntrafashion:
Ο Όμιλος Intrafashion, με το αναγνωρισμένο brand “Pink Woman” αποτελεί τον μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο Fast Fashion Women’s Retailer της ελληνικής αγοράς. Με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και Logistics Centre στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από 500 άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τη Δημιουργία – Σχεδιασμό καταλήγοντας στην τελική καταναλώτρια, αποκλειστικά μέσω του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων της χώρας που υπερβαίνει τα 100 “Pink Woman” stores. Ισχυροί πυλώνες το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό, η εξαιρετική σχέση προϊοντικής ποιότητας - τιμής και το Retail know-how, αποτελούν τη βάση της υψηλής φήμης του brand “Pink Woman” και των αναπτυξιακών πλάνων του Oμίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Αύξηση κατά 12,7% κατέγραψε το 2022 η συνολική μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα των οικογενειακών προϋπολογισμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποδίδει καρπούς η ενεργός στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣας ενημερώνουμε ότι από τον Απρίλιο είναι σε εφαρμογή ο νέος κώδικας δεοντολογίας με τον οποίο ορίζεται το πλαίσιο λειτουργίας των εκπτώσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣας ενημερώνουμε ότι το Τμήμα Δημιουργικού Σχεδιασμού & Ένδυσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος διοργανώνει ημερίδα με θέμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ