Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΠΕΕ το πρώτο τετράμηνο του 2023 συνεχίστηκε η άνοδος στις λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας σημείωσαν κάμψη.
Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 23,6% και ανήλθαν σε 848 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο 2023 από 686 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Αντίθετα αρνητικό ήταν το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 7,3%.
Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2023 ανήλθε σε 735 εκατ. ευρώ έναντι 793 εκατ. το 2022.
Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 11%, της κλωστοϋφαντουργίας 7,1% και του βαμβακιού 2,2%.
Μείωση κατέγραψαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 3,6%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 1.134 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 1.177 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο του 2022.
Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 9,9%.
Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζουν να στηρίζουν ενεργά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ένδυσης - Κλωστοϋφαντουργίας EURATEX, το δεύτερο τρίμηνο του 2024 η ευρωπαϊκή βιομηχανία συνέχισε την πτωτική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ηνωμένο Βασίλειο είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά ενδυμάτων και υποδημάτων παγκοσμίως, μετά την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ένδυσης – Κλωστοϋφαντουργίας (EURATEX), μετά από μια περίοδο διαβουλεύσεων μεταξύ των μελών της σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, έθεσε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ