Επιχειρηματικά νέα

ΕΛΒΕ Ενδυμάτων

Αισιοδοξεί για την τρέχουσα χρήση (2010) η διοίκηση του ομίλου ΕΛΒΕ Ενδυμάτων, καθώς παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική ύφεση αναμένει μικρή άνοδο των πωλήσεων και των κερδών της σε επίπεδο μητρικής.
Σε επίπεδο ομίλου, πέραν της μητρικής, για τις δύο θυγατρικές εταιρείες προβλέπεται αύξηση πωλήσεων, που θα προέλθει τόσο από τα καταστήματα που άνοιξαν εντός της χρήσης του 2009, όσο και από νέα καταστήματα που προγραμματίζονται για το 2010.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου, η θυγατρική Calin Α.Ε. προγραμματίζει να λειτουργήσει η ίδια ή μέσω των πελατών της (franchise) δέκα νέα καταστήματα λιανικής πώλησης και συγκεκριμένα τέσσερα καταστήματα με το σήμα Calzedonia, πέντε με το σήμα Intimissimi και ένα κατάστημα με το σήμα Tezenis. Επίσης, από το Μάρτιο του 2010 ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο κατάστημα της θυγατρικής εταιρείας Λητώ Α.Ε. στον Άλιμο Αττικής.
Για το 2009, σε ότι αφορά στη μητρική εταιρεία, η διοίκηση σημειώνει ότι η οικονομική ύφεση που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη και μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση, όπως είναι αναμενόμενο έχει ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στον κλάδο των ενδυμάτων μόδας και η εταιρεία δεν έμεινε ανεπηρέαστη από την κατάσταση αυτή, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να ανέλθουν σε 5,3 εκατ. €, παρουσιάζοντας μείωση 40%. Η πτώση αυτή οφείλεται κατά το μεγαλύτερο μέρος της στη μειωμένη ζήτηση, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στις αγορές Γαλλίας και Αγγλίας που είναι οι κύριες αγορές εξωτερικού.
Αντίθετη ήταν η εικόνα του ομίλου λόγω της συμμετοχής των θυγατρικών με αποτέλεσμα οι πωλήσεις σε ενοποιημένη βάση να ανέλθουν στα 68,5 εκατ. €, παρουσιάζοντας αύξηση 3,9%. Συγκεκριμένα, η Calin Α.Ε. είχε αύξηση πωλήσεων 17,9% (με κέρδη προ φόρων αυξημένα κατά 12%, στα 2,2 εκατ. €) και η Λητώ Α.Ε. 1,9% (και κέρδη προ φόρων 4,2 εκατ. €, αυξημένα κατά 9,5% σε σχέση με τη χρήση του 2008.

***

SAM 0-13

Η στοχευμένη στρατηγική marketing και επικοινωνίας έχουν δημιουργήσει πλέον ευρεία αναγνωρισιμότητα του brand name SAM 0-13 στο καταναλωτικό κοινό με αποτέλεσμα να σημειώνονται σημαντικές εξελίξεις στην αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας, δημιουργώντας μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2010 τρία νέα καταστήματα.
Συγκεκριμένα, ένα νέο κατάστημα στην Κόρινθο (Δαμασκηνού & Περιάνδρου 1), ένα στο Mega Outlet Λάρισας και τέλος, ένα στην Αλβανία, στο νέο, υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο των Τιράνων City Park.
Σε καθένα από τα καταστήματα ο επισκέπτης έχει μια μοναδική εμπειρία σε ένα άνετο και φιλικό περιβάλλον. Πρόκειται για σύγχρονους χώρους που προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε συνδυασμό με μια ολοκληρωμένη σειρά ρούχων εξαιρετικής ποιότητας και σχεδιαστικής καινοτομίας. Παράλληλα, συμπληρωματικά είδη ένδυσης όπως αξεσουάρ και παπουτσάκια ολοκληρώνουν την εικόνα του παιδιού ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της μόδας.
Η ολοκληρωμένη συλλογή της SAM 0-13 διατίθεται στα καταστήματα SAM 0-13 στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες και ενδυματολογικές προτάσεις οι φίλοι της SAM 0-13 μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας, www.sam013.gr.

***

Minerva

Στα 22,34 εκατ. €, έναντι 25,24 εκατ. € το προηγούμενο έτος, διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας «Αφοί Ι. & Β. Λαδένης Α.Ε. Minerva» για τη χρήση του 2009.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στο ποσό των 24,24 εκατ. €, έναντι 28,28 εκατ. € ένα χρόνο πριν, μειωμένος κατά 14,2%, επηρεασμένος από τη μείωση των πωλήσεων της μητρικής εταιρείας, αλλά και από τη μείωση των εκτός ομίλου πωλήσεων κατά 1,04 εκατ. € της θυγατρικής ΕΛΕΤΕΝ Α.Ε., γεγονός που οφείλεται στην αναδιοργάνωση του δικτύου διανομής της εταιρείας, που αφορά τόσο στην τοποθέτηση των προϊόντων της στα διάφορα σημεία πώλησης, όσο και στην προσπάθεια μείωσης τυχόν μελλοντικών επισφαλειών.
Η αναδιοργάνωση του δικτύου διανομής της ΕΛΕΤΕΝ Α.Ε. συμβαδίζει με τη γενικότερη αναδιοργάνωση της θυγατρικής που διενεργείται το τελευταίο χρονικό διάστημα από νέα διοίκηση και αφορά επιπλέον τόσο τον διοικητικό όσο και τον παραγωγικό τομέα της , έτσι ώστε η εταιρεία να μπορέσει να εισέλθει σε φάση κερδοφορίας.
Τα καθαρά κέρδη προ φόρων (EBITDA) της εταιρείας ανήλθαν σε 2,15 εκατ. €, έναντι 3,05 εκατ. € το 2008, ενώ σε επίπεδο ομίλου τα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,7 εκατ. €, από 3,27 εκατ. € την προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση αυτή οφείλεται στην κάμψη των πωλήσεων και του μικτού περιθωρίου κέρδους.

***

Raxevsky

Με συγκρατημένη αισιοδοξία σχεδιάζουν τα επόμενα βήματα για την περαιτέρω επέκταση των σημάτων Raxevsky και mini raxevsky οι διοικήσεις των δύο εταιρειών, αν και οι οικονομικοί στόχοι του 2009 επιβεβαιώθηκαν, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες.
Η εταιρεία Raxevsky έκλεισε το 2009 με πωλήσεις περί τα 30 εκατ. € (έναντι 29,05 εκατ. € το 2008), ενώ στο ίδιο μοτίβο, χωρίς σημαντική μεταβολή σε σχέση με το 2008, κινήθηκαν και οι πωλήσεις της mini raxevsky, ανερχόμενες, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, σε 8,5 εκατ. €. Τα δίκτυα λιανικής των δύο σημάτων Raxevsky και mini raxevsky αριθμούν 67 και 35 σημεία πώλησης αντίστοιχα.
Για το 2010, η διοίκηση της Raxevsky σχεδιάζει την επέκταση του δικτύου με συντηρητικά βήματα, λόγω της οικονομικής συγκυρίας. Εξάλλου, η κάλυψη στην εγχώρια αγορά ύστερα από 30 χρόνια παρουσίας θεωρείται ικανοποιητική.
Το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί συνολικά 67 καταστήματα, στα οποία περιλαμβάνονται και τα σημεία πώλησης του εξωτερικού, σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Αίγυπτο και Κύπρο.
Η διοίκηση της Raxevsky δίνει πλέον έμφαση και στον τομέα της χονδρικής, που φθάνει το 35% του συνολικού τζίρου και σημειώνει δυναμική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Στη λιανική, το αρχικό σχέδιο στοχεύει στην ανάπτυξη τριών νέων καταστημάτων εντός του έτους.
Στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη και διευθύνοντα σύμβουλό της, κ. Γιώργο Μουρτζούχο, είναι να συνεχιστεί ο σημερινός δυναμικός ρυθμός ανάπτυξης, ώστε η Raxevsky να γίνει μια μεγάλη εταιρεία με δομές πολυεθνικής χωρίς να χάσει καθόλου την ευελιξία που σήμερα τη χαρακτηρίζει.

***

Ελληνική Υφαντουργία

Σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη παραγωγό denim του Πακιστάν, τη Crescent Bahuman Ltd, προχώρησε η Ελληνική Υφαντουργία Α.Ε., κάνοντας ένα μεγάλο βήμα, καθώς από την παραγωγή υφάσματος denim η εταιρεία περνάει πλέον και στην παραγωγή ενδυμάτων.
Ειδικότερα, η Ελληνική Υφαντουργία ανακοίνωσε την ίδρυση joint venture με την Crescent Bahuman (συμμετοχή 50% - 50%) όπως και την υπογραφή συμφωνίας στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Η νέα εταιρεία ονομάζεται Hellenic Crescent και έχει έδρα τη Μεγάλη Βρετανία.
Η Crescent Bahuman , με έδρα τη Λαχώρη του Πακιστάν, είναι ένας από τους μεγαλύτερους καθετοποιημένους παραγωγούς ενδυμάτων denim στην Ασία. Η εταιρεία παράγει ετησίως περί τα 15 εκατ. μέτρα ύφασμα denim και περί τα 10 εκατ. ενδύματα jeans και απασχολεί 6.000 εργαζόμενους.
Η βιομηχανία - που εξάγει σε Αμερική, Ευρώπη, Ασία, Αφρική και Ωκεανία - ανήκει στο Crescent Group, όμιλο επιχειρήσεων που είναι μεταξύ των 10 μεγαλύτερων του Πακιστάν.
Όπως τονίζεται από την Ελληνική Υφαντουργία, η ελληνική πλευρά, μέσω αυτής της συνεργασίας στοχεύει στη διεύρυνση των πωλήσεών της, επιτυγχάνοντας πλήρη καθετοποίηση με προσφορά ετοίμου ενδύματος denim.
Η κίνηση αυτή τοποθετεί τον όμιλο σε νέους τομείς της αγοράς, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ανταγωνιστικότητά του και διευρύνοντας τη δυνατότητα μεγέθυνσής του στην παγκόσμια αγορά υφασμάτων και ενδυμάτων denim. Το τμήμα marketing της Ελληνικής Υφαντουργίας. προετοιμάζεται ώστε άμεσα να αρχίσει το δειγματισμό ετοίμων ενδυμάτων στους πελάτες της.
Όπως τονίζεται από τη διοίκηση του ομίλου, η Ελληνική Υφαντουργία θα διατηρήσει την υφιστάμενη παραγωγική της βάση στην Ελλάδα, αποτελούμενη από τρεις παραγωγικές μονάδες (εκκοκκιστήριο βάμβακος στο νομό Καρδίτσας, κλωστήριο στο νομό Κιλκίς και παραγωγή denim στο νομό Πέλλας) στις οποίες απασχολεί 500 εργαζόμενους.
Όσον αφορά στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του ομίλου για το 2009, αυτός παρουσίασε μείωση κατά -19,6% και ανήλθε στο ποσό των 64,2 εκατ. €, κάμψη που οφείλεται στην πτώση των πωλήσεων στον τομέα υφάσματος.
Ωστόσο, σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου της Ελληνικής Υφαντουργίας, το 2010 προδιαγράφεται θετικότερο, καθώς οι αυξημένες παραγγελίες κατά το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους έδωσαν κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 25% έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.
Το 2009 ο όμιλος επικεντρώθηκε κατά κύριο λόγο στη μείωση του κόστους παραγωγής και στην αποδέσμευση κεφαλαίων με δραστική μείωση των αποθεμάτων και των απαιτήσεων, με στόχο την εξασφάλιση επαρκούς ρευστότητας.
Η Ελληνική Υφαντουργία Α.Ε. παραμένει μεταξύ των τριών μεγαλύτερων εταιρειών παραγωγής denim στην Ευρώπη, προμηθεύοντας τους σημαντικότερους οίκους παραγωγής blue jeans.

***

Attrattivo

Δύο νέα καταστήματα πρόσθεσε στο ενεργητικό της η εταιρεία attr@ttivo και συγκεκριμένα στην Αμφιάλη (στην οδό Παν. Τσαλδάρη 65) και στην Αλεξανδρούπολη ( στη Λεωφόρο Δημοκρατίας 266).
Η εταιρεία επίσης παρουσίασε το νέο concept της για αγόρια και κορίτσια με την ονομασία 247, κάτω από την ομπρέλα του οποίου θα βρίσκονται όλα τα brands της attr@ttivo. Το πρώτο είναι στο κέντρο της Αθήνας (Πατησίων και Αγίου Μελετίου) και το δεύτερο στην Ξάνθη (28ης Οκτωβρίου 128).
Η Attrattivo Α.Ε. ιδρύθηκε το 1989 και συγκαταλέγεται σήμερα ανάμεσα στους κορυφαίους ελληνικούς ομίλους στο χώρο της γυναικείας νεανικής μόδας. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό, στην παραγωγή και στην εμπορική διάθεση ενδυμάτων, αξεσουάρ, υποδημάτων και κοσμημάτων (attr@ttivo, A.L.E. positive, 9 Streets και η ανδρική σειρά Ditcher).
Επίσης αντιπροσωπεύει και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά επιλεγμένα διεθνή εμπορικά σήματα, όπως η G-Star και η J.C. Rags.
Η attr@ttivo διαθέτει ένα διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο εταιρικών και franchise καταστημάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Κύπρος, Τσεχία, Σλοβακία, Τουρκία, Ιρλανδία και Ολλανδία).
Τα προϊόντα του ομίλου Attrattivo γνωρίζουν την αποδοχή του γυναικείου κοινού και είναι συνώνυμα ενός δυναμικού, νεανικού τρόπου ζωής.

***

mini raxevsky

Σε ενίσχυση του μεριδίου αγοράς που ελέγχει, καθώς και του τζίρου του δικτύου σε ποσοστό περίπου 10% το 2010, στοχεύει η διοίκηση της εταιρείας mini raxevsky, που διαθέτει τα ομώνυμα παιδικά ρούχα και αξεσουάρ, καθώς και τις παιδικές συλλογές Disney, Hot Wheels, Forever Friends.
Η εταιρεία σχεδιάζει τη στρατηγική της με επιφυλακτικότητα, λόγω της συγκυρίας, και θέτει επίσης στόχο την ανάπτυξη 1 - 2 νέων σημείων στην ελληνική επικράτεια και επέκταση του δικτύου στο εξωτερικό, με επίκεντρο τις αγορές Κύπρου και Βουλγαρίας με ένα νέο σημείο πώλησης σε καθεμία. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της αυτόνομο κατάστημα εκτός Ελλάδας πριν από έναν περίπου χρόνο στη Ρουμανία.
Τέλος, με ικανοποίηση υποδέχεται η εταιρεία και τους πελάτες της μέσω Internet, καθώς πριν από λίγους μήνες, και με στόχο την ενίσχυση του κύκλου εργασιών της, εγκαινίασε το ηλεκτρονικό κατάστημά της στη διεύθυνση www.mini-raxevsky.com.

***

BSB

Μετά τα πρώτα αισιόδοξα μηνύματα από τις πωλήσεις της νέας χρονιάς και έχοντας ολοκληρώσει ένα εκτενές πρόγραμμα αναδιοργάνωσης η διοίκηση της εταιρείας BSB σχεδιάζει προσεκτικά τα επόμενα βήματα ανάπτυξης του σήματος και προβλέπει σταθερή βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών.
Συγκρατημένα αισιόδοξος είναι ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιώργος Μπιθαράς, με τη στρατηγική της εταιρείας να προσαρμόζεται στο νέο οικονομικό περιβάλλον: «Το 2009 ολοκληρώθηκε ένα ευρύ πρόγραμμα αναδιοργάνωσης της επιχείρησης σε όλους τους τομείς λειτουργίας της, από την παραγωγή μέχρι την επικοινωνία, ενώ έγιναν σημαντικά βήματα εκσυγχρονισμού σε επίπεδο logistics και τέθηκε σε λειτουργία ένα σύστημα ελέγχου του δικτύου, έργο για το οποίο είμαστε υπερήφανοι».
Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, έγιναν κινήσεις για τη διαχείριση του κόστους και τη διόρθωση υπερβολών σε κάποια κονδύλια που απέδωσαν.
Η κάμψη των πωλήσεων κατά περίπου 6 εκατ. € το 2009 έναντι του 2008 (οπότε οι πωλήσεις ανήλθαν σε 41,95 εκατ. € και τα καθαρά κέρδη προ φόρων σε 2,57 εκατ. €) αποδίδεται στις κινήσεις αναδιοργάνωσης του δικτύου της λιανικής αλλά και της εξυγίανσης της χονδρικής.
Αξιοσημείωτη είναι η υποχώρηση των αποθεμάτων λιανικής που διαμορφώνεται σε 4,8% το 2009 από 16% το 2008 και αποτελεί ιστορικό χαμηλό, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας BSB.
Ο κ. Μπιθαράς επισημαίνει επίσης την προοδευτική μείωση των υποχρεώσεων της εταιρείας, με καταβολή τόκων και κεφαλαίου στο πλαίσιο της σύμβασης leasing που έχει συνάψει για το νέο κτίριο στη Νέα Φιλαδέλφεια, επένδυση που το ύψος της προσέγγισε τα 30 εκατ. € και στεγάζει σε μοντέρνους χώρους 21.500 τ.μ. - με αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις για την αξιοποίηση του φυσικού φωτός - σύγχρονα γραφεία, σχεδιαστήρια, παραγωγή, αποθήκες και show rooms.
Τέλος, σε ό,τι αφορά το δίκτυο της BSB, προτεραιότητα μετά την αναδιοργάνωση είναι η ενδυνάμωση των πωλήσεων στα υφιστάμενα καταστήματα και δευτερευόντως η επέκταση με νέα σημεία. Στο εξωτερικό, την περυσινή χρονιά, δόθηκε βάρος στη Ρουμανία, που αποτελεί μια ισχυρή αγορά για την BSB, με δίκτυο 14 καταστημάτων. Η εταιρεία διαθέτει συνολικά 100 σημεία λιανικής πώλησης και περίπου 300 πελάτες χονδρικής. Στην Ελλάδα λειτουργούν 65 καταστήματα ενώ το δίκτυο διαθέτει παρουσία και σε Τουρκία, Σαουδική Αραβία, Λίβανο, Βουλγαρία, Ρωσία και Αλβανία.

***

Crool

Η εταιρεία Crool, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του γυναικείου εσωρούχου και μαγιό, παρουσίασε τις νέες της συλλογές για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2010.
Η δραστηριότητα της εταιρείας ξεκίνησε το 1946 από την Λούλα Χριστοπούλου. Στη δεκαετία του ’50, µε συνεχόµενη και παραγωγική ανοδικά πορεία, άρχισε να παίρνει βιοτεχνική µορφή και λίγο αργότερα προς το τέλος της δεκαετίας να αριθµεί 30 υπαλλήλους, που µε τα δεδοµένα της εποχής εκείνης ήταν πρωτόγνωρο για τον κλάδο του εσωρούχου.
Τα τέλη της δεκαετίας του ‘70 ήταν πολύ καθοριστικά για την µετέπειτα εξέλιξη της επιχείρησης καθώς επεκτάθηκε στο µαγιό με την επωνυμία Crool και στα σύνολα πλαζ. Τη δεκαετία του ‘90 η εταιρεία πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό τη σειρά αποκλειστικών δηµιουργιών σε µαγιό και αξεσουάρ µε το όνοµα «La Meduse», απευθυνόμενη σε ώριµες γυναίκες, καθώς επίσης και τη νεανική αθλητική σειρά μαγιό «Kayak», ενώ το 2006 (με αφορμή τον εορτασμό των 60 χρόνων λειτουργίας της) δημιούργησε μια νέα κολεξιόν, τη Miss Crool, η οποία απευθύνεται σε trendy νέες γυναίκες και κορίτσια.
Η εταιρεία σήµερα διαθέτει 400 σηµεία πώλησης στην Ελλάδα και 400 πελάτες στο εξωτερικό, σύµφωνα µε τους αρχικούς στόχους. O όμιλος Crool International Group αντιπροσωπεύει τις εταιρείες εσωρούχων, μαγιό και καλσόν IMEC, Peach Tree, Undercolors of Benetton, Empreinte, MaxMara, Sportmax, Franco Bombana, I.D. Sarrieri και Myla. Επίσης, στις δραστηριότητες του ομίλου συμπεριλαμβάνονται και τα franchising των καταστημάτων La Meduse και Undercolors of Benetton.

***

Calin

Συνεχίζει να καταγράφει αναπτυξιακή πορεία, τόσο σε αύξηση οικονομικών μεγεθών, όσο και σε δημιουργία νέων καταστημάτων, η εταιρεία Calin Α.Ε., master franchisee του ιταλικού ομίλου Calzedonia.
Το 2009, σε σχέση με το 2008, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 18%, αύξηση EBITDA 10,6% και αύξηση κερδών προ φόρων 8%. Η παραπάνω εξέλιξη αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι λόγω της δημιουργίας νέων καταστημάτων η εταιρεία είχε αύξηση εξόδων διαθέσεως κατά 23% και αύξηση αποσβέσεων κατά 28% το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.
Ειδικότερα, τα καταστήματα Calzedonia στο σύνολό τους παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 18% το 2009 σε σχέση με το 2008, ενώ τα καταστήματα με ιστορικό είχαν αύξηση πωλήσεων κατά 10%.
Αντιστοίχως, το δίκτυο Intimissimi κατέγραψε ανάπτυξη πωλήσεων 12,6% στο σύνολο των καταστημάτων και 9% στα καταστήματα με ιστορικό.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης, για το 2010 η Calin Α.Ε. θα προβεί σε κινήσεις προϋπολογισμένου ρίσκου, διατηρώντας ωστόσο την αναπτυξιακή της στρατηγική. Ως εκ τούτου, προγραμματίζεται εντός του 2010 η λειτουργία τριών νέων καταστημάτων Calzedonia (ένα franchise και δύο εταιρικά), καθώς και η λειτουργία τριών νέων εταιρικών καταστημάτων Intimissimi, ένα στην περιοχή των Αχαρνών και δύο σε νέα εμπορικά κέντρα.
Τα δίκτυα καταστημάτων Calzedonia και Intimissimi αριθμούν στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή αντίστοιχα 56 καταστήματα (23 στην Αθήνα) και 46 καταστήματα (16 στην Αθήνα). Εξάλλου, τρία νέα σημεία συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον (ένα νέο Calzedonia δημιουργείται στο Ρέθυμνο και δύο νέα Intimissimi λειτουργούν ήδη στον Πύργο και στην Ξάνθη).
Η Calin Α.Ε. δραστηριοποιείται στην Ελλάδα απο το 1994. Είναι ο master franchisee του ιταλικού ομίλου Calzedonia SpA και αναπτύσσει κατ’ αποκλειστικότητα τα ιταλικά concepts Calzedonia, Intimissimi και Tezenis.

***

Oxford Company

100% Pure You
Η εταιρεία Oxford Company παρουσίασε τη νέα ανδρική collection για την Άνοιξη - Καλοκαίρι 2010. Με κεντρικό μήνυμα 100% PURE YOU, στη νέα διαφημιστική καμπάνια που επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Tribe, η Oxford Company επαναφέρει την εικόνα του άνδρα που εμπνέει. Είναι η εικόνα εκείνου που δεν διαπραγματεύεται την ταυτότητά του και παραμένει 100% ο εαυτός του. Είναι η γοητεία του κλασικού που μένει άφθαρτη στο χρόνο.
Η Oxford Company υπογράφει την καμπάνια Άνοιξη - Καλοκαίρι 2010 με νέο, ανανεωμένο λογότυπο που φέρει τα αρχικά της OC, ενώ παράλληλα διατηρεί το πράσινο χρώμα που τη χαρακτηρίζει από την ίδρυσή της. Το νέο της σήμα επιλέχθηκε μετά από έρευνα σε πιστούς της πελάτες, οι οποίοι θεωρούν ότι αντανακλά θέση εισόδου σε μια νέα φάση της ιστορίας της, μετά από μια επιτυχημένη πορεία 20 ετών.

Νέο γυναικείο κατάστημα στη Γλυφάδα
Έπειτα από την εξαιρετική αποδοχή του πρώτου γυναικείου καταστήματος της εταιρείας στη Γλυφάδα, η Oxford Company παρουσιάζει το δεύτερο γυναικείο κατάστημά της στο Βόλο, στην οδό Σπυρίδη 32 (σχεδόν απέναντι από το υφιστάμενο ανδρικό), το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί από τα τέλη Μαρτίου. Το δεύτερο γυναικείο κατάστημα της εταιρείας περιλαμβάνει την ολοκληρωμένη συλλογή από πουκάμισα, polo, ζακέτες και μακό για την Άνοιξη - Καλοκαίρι 2010, που απευθύνονται στην Oxford Woman. Η επίπλωση είναι διαφοροποιημένη και πιο κοντά στα γυναικεία πρότυπα και ανάγκες, με λευκά έπιπλα ύφους γαλλικής εξοχής, που προσδίδουν λάμψη και φώς στη συνολική του εικόνα.

Oxford Company Woman:
Βόλος: Σπυρίδη 32, Βόλος. 24210 32508
Γλυφάδα: Ι. Μεταξά 17, Γλυφάδα, 210 8945563
και σε 28 από τα 59 ανδρικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Γραμμή Καταναλωτή: 800 100 50 50 - χωρίς χρέωση
(Ισχύει μόνο για κλήσεις εντός Ελλάδος)

***

Miss Rosy

Η νέα συλλογή Άνοιξη - Καλοκαίρι 2010 της Miss Rosy υιοθετεί την καινοτομία «Sensitive» στα γυναικεία εσώρουχα.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό, πατενταρισμένο ύφασμα που συνδυάζει δύο τεχνολογικά προηγμένες ίνες. Η δομή και η πλέξη του εγγυάται ελαστικότητα και στις τέσσερις πλευρές του υφάσματος, ενώ η λεπτή υφή του χαρίζει μοναδική αίσθηση απαλότητας και εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση σε κάθε κίνηση.
Η Miss Rosy αγοράζοντας το συγκεκριμένο ύφασμα ως πρώτη ύλη, συμμετέχει στο Πρόγραμμα της World Land Trust για την προστασία και διάσωση του δάσους Atlantic Rainforest Yaboti Biosphere Reserve, στη βορειοανατολική Αργεντινή.
Η εταιρεία Miss Rosy δραστηριοποιείται στην κατασκευή γυναικείων εσωρούχων με έδρα στην οδό Θερμαϊκού 40, στη ΒΙ.ΠΕ. Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης. Ιδρύθηκε το 1979 και διευθύνεται από τον κύριο Χατζηαντωνίου Ιωάννη ο οποίος είναι το πρώτο ιδρυτικό της μέλος. Η πορεία της από το 1979 έως και σήμερα μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα ανοδική όσον αφορά την καθιέρωση της στον χώρο του ελληνικού εσωρούχου. Σήμερα θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες και καλύτερες σε παραγωγή και ποιότητα κατασκευάστριες εταιρίες στην Ελλάδα. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει το εξειδικευμένο και πεπειραμένο προσωπικό της (διοικητικό, σχεδιασμού και ραφής) και οι πρώτες ύλες, τις οποίες προμηθεύεται κατά μεγάλο ποσοστό από μεγάλους οίκους του εξωτερικού.
Το πελατολόγιο της εταιρείας καλύπτει ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο και οι πωλήσεις της επεκτείνονται σταδιακά και εκτός Ελλάδας σε χώρες όπως η Κύπρος, το Ισραήλ, η Γερμανία και η Σερβία.
Τέλος, η Miss Rosy λανσάρει και μια νέα πρωτοτυπία και αποκλειστικότητα: το μοναδικό σουτιέν με baby oil και αέρα για μεγαλύτερη άνεση και άριστη εφαρμογή με αποτέλεσμα την αύξηση του μεγέθους έως και 1,5 φορές. αλλά και τα «αόρατα» (seamless line) σλιπ, στρινγκ και τοπ.

***

Βαρβαρέσος

Σε σταθερή βάση, σε σχέση με το 2008, κινήθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Βαρβαρέσος Α.Ε. για το 2009, αφού διαμορφώθηκε στα 19,19 εκατ. €, από 20,67 εκατ. € το 2008, ενώ οι εξαγωγές της, που αποτελούν σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητας της εταιρείας, κατά το ίδιο διάστημα ανήλθαν σε 11,08 εκατ. €.
Η χρήση της εταιρείας ήταν ζημιογόνος, αφού οι ζημίες EBITDA του 2009 ανήλθαν σε 2,03 εκατ. € έναντι ζημιών 2,6 εκατ. € το 2008. Οι ζημίες προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 5,53 εκατ. €, έναντι ζημιών 6,3 εκατ. € ένα χρόνο πριν.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας Βαρβαρέσος, ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας αντιμετωπίζει σε παγκόσμιο επίπεδο μείωση των μεγεθών της συνολικής αγοράς, με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους παραγωγής και με αντίξοες σε παγκόσμιο επίπεδο ισοτιμίες συναλλάγματος, αλλά και αθέμιτο ανταγωνισμό από τρίτες χώρες.
Στις άμεσες προθέσεις της εταιρείας συμπεριλαμβάνονται η εκταμίευση δανείου από την Εθνική Τράπεζα ποσού 2,38 εκατ. € σχετικά με την ενίσχυση διάσωσης της εταιρείας, η ολοκλήρωση επένδυσης μετεγκατάστασης 4.800 αδραχτιών παραγωγής σύμμεικτων νημάτων, καθώς και η αξιοποίηση ιδιόκτητου οικοπέδου εντός της πόλης της Νάουσας. Επίσης, η εταιρεία σκοπεύει να καλέσει τους μετόχους της σε γενική συνέλευση με θέμα την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου.

***

Navy & Green

Ένα νέο Navy & Green shop δημιούργησε η εταιρεία Αφοί Αδαμάκου Α.Ε. στην περιοχή της Γλυφάδας, στην οδό Ανδρ. Λαζαράκη 35.
Στο νέο κατάστημα διατίθενται οι πλήρεις collection ανδρικών ρούχων και αξεσουάρ της εταιρείας. Εμβληματικές μαρινιέρες, φούτερ και πόλο με μοναδικά trendy touch και φωτεινά χρώματα, σύγχρονα μπλέιζερ και καλοκαιρινά σακάκια, τζιν, πουκάμισα και cool μπουφάν, denim και παπούτσια που αποπνέουν yachting attitude.
Η εταιρεία Αφοί Αδαμάκου Α.Ε. αποτελεί σήμερα μια από τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες στην αγορά του ανδρικού ενδύματος με προϊόντα υψηλής ποιότητας, δίνοντας έμφαση τόσο στην άνεση, όσο και στο trend και στο lifestyle.

***

Toi&moi

Μέσα στο α’ εξάμηνο του 2010, η Toi&moi επεκτείνει τη δραστηριότητά της στο εξωτερικό με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματός της στην Κωνσταντινούπολη και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Atakoy AVM.
Πρόκειται για την πρώτη παρουσία του brand στη γειτονική χώρα.
Παράλληλα, η εταιρεία εγκαινίασε την τρίτη της παρουσία στη Θεσσαλονίκη ανοίγοντας το πρώτο της corner στο νέο κατάστημα «Κανελλόπουλος», στην οδό Τσιμισκή 55.

spring / summer campaign
«PLAY WITH ME»

Neutral look, παστέλ χρώματα, δαντέλα και τολμηρά prints, ruffles και διαφάνειες, λευκή «επιδρομή» και μακριά φορέματα: Μπορείς να παίξεις με όλες αυτές τις τάσεις? Βάλε τον εαυτό σου σε πολλαπλές δοκιμασίες σεταρίσματος και θα καταλάβεις ότι η γκαρνταρόμπα σου αντέχει…κι άλλο!
To παιχνίδι της Toi&moi ξεκινάει από το entry level: εκεί σε περιμένει η casual διάθεσή με boyfriend’s και buggy jeans, δερμάτινα jackets και T-shirts με τολμηρά prints. Και αφού περάσεις με επιτυχία αυτό το επίπεδο, τώρα μπορείς να στοχεύσεις για μεγαλύτερο σκορ στο basic level: επέλεξε από τα πρακτικά και κομψά κομμάτια τις φοβερές καμπαρντίνες και τα παντελόνια που παραπέμπουν στο safari και στο neutral look και συνδύασε τα με pastel χρώματα κρατώντας «όλες» τις μεγάλες τσάντες που χωράνε τα πάντα μέσα εκτός από σένα! Και όταν πλέον φτάσεις στο high level αποκλείεται να αντισταθείς στην τόσο θηλυκή γραμμή και στην κομψότητα της δαντέλας, της διαφάνειας και του λευκού. Και άμα σκοράρεις ψηλά δοκίμασε κι ένα μακρύ φόρεμα… έτσι για τις πιο ειδυλλιακές ανοιξιάτικες στιγμές!
Έχεις παίξει ποτέ καλύτερο παιχνίδι από αυτό?
Σε όλα τα καταστήματα Toi&moi, στο site της εταιρείας www.toi-moi.com και στη fan page στο Facebook.

***

Alouette

Η Alouette δημιούργησε το δικό της group στο Facebook (με την ονομασία «Alouette Fashion» όπου οι φίλοι της μπορούν να ενημερωθούν εγκαίρως για τις νέες συλλογές ρούχων, για νέα καταστήματα, events και parties.
Η εταιρεία Alouette δημιουργεί, σχεδιάζει, παράγει, εισάγει και διαθέτει ποιοτικές συλλογές παιδικών ενδυμάτων και αξεσουάρ, μέσω ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου και εξελισσόμενου δικτύου 250 σημείων πώλησης, με 46 αποκλειστικά καταστήματα Alouette & Corners, 8 Alouette Franchise, 9 αντίστοιχα αποκλειστικά καταστήματα Warner Bros. Studios Stars, επιλεγμένα ανεξάρτητα σημεία λιανικής, όπως και συνέργειες και πωλήσεις σε διεθνές επίπεδο.
Η αποκλειστική και μοναδικού τύπου συνεργασία με την Warner Bros., εδώ και 10 χρόνια, παρέχει στην εταιρεία Alouette το δικαίωμα δημιουργίας και πλήρους εμπορικής διαχείρισης συλλογών με τους γνωστούς ήρωες Looney Tunes, Batman και Superman, καθώς και το προνόμιο δημιουργίας και ανάπτυξης μιας πρότυπης αλυσίδας καταστημάτων με την επωνυμία Warner Bros. Studios Stars σε άκρως επιλεγμένες αγορές.
Επιπρόσθετα, η Alouette στο πλαίσιο των στρατηγικών της αναπτύξεων προχώρησε σε ειδικές συνέργειες με αντίστοιχους καταξιωμένους οίκους του εξωτερικού και πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιο των αποκλειστικών προϊοντικών της προτάσεων φίρμες και συλλογές, όπως: North Sails, Betty Boop, Pink Panther, Rifle, Salty Dog Shoes, La Petite Ourse, Newman, Barbara Farber, Pointer αυστηρά επιλεγμένων για να συμπληρώσουν την εικόνα, το ύφος και το χαρακτήρα των συλλογών Alouette και τις απαιτήσεις της αγοράς.

***

Bluepoint

Η Bluepoint παρουσίασε την ανανεωμένη συλλογή της για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2010.
Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 1971, σχεδιάζει και κατασκευάζει μαγιώ για λογαριασμό μεγάλων οίκων μόδας όπως D.K.N.Y. και Calvin Klein, αλλά και πολυεθνικών αλυσίδων μόδας, όπως τα Zara, τα Decathlon, το Tchibo.
Η παραγωγή πραγματοποιείται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας Bluepoint, επιφάνειας 15.000 τ.μ.
Τα brands της εταιρείας (Bluepoint και Blu4u) κατανέμονται σε πέντε συλλογές και απευθύνονται στο γυναικείο, ανδρικό και παιδικό κοινό, διατίθενται δε σε περισσότερα από 700 καταστήματα στην Ελλάδα, καθώς επίσης στην Κύπρο, τη Βουλγαρία, το Λίβανο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

***

Lussile

Η εταιρεία Lussile, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της γυναικείας ένδυσης. ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τα κομμωτήρια mod’s hair θέλοντας να προσφέρουν από κοινού ένα μοναδικό «total look» στη σύγχρονη γυναίκα.
Συγκεκριμένα, στους πελάτες Lussile προσφέρεται μια δωροεπιταγή έκπτωσης 15% για τις υπηρεσίες κομμωτηρίου στα καταστήματα mod's hair και αντίστοιχα στους πελάτες mod's hair προσφέρεται δωροεπιταγή έκπτωση 15% για μια ανανεωμένη καλοκαιρινή εμφάνιση στα καταστήματα Lussile.
Για τα μέλη του Lussile Club ισχύουν ειδικές εκπτώσεις με την παρουσία της δωροεπιταγής στα καταστήματα Lussile. Η προσφορά ισχύει μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Η εταιρεία Lussile, η οποία ιδρύθηκε από τους αδερφούς Καμινιώτη, ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα στο χώρο του ενδύματος από το 1973. Από το 1993 η εταιρεία μπήκε στις λιανικές πωλήσεις εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα Lussile στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, το δίκτυο Lussile διαθέτει 37 καταστήματα, εκ των οποίων τα 12 είναι εταιρικά, 15 shop in shop και corner σε γνωστά πολυκαταστήματα, ενώ 10 σημεία πώλησης έχουν αναπτυχθεί με τη μέθοδο franchising.
Επίσης, η Lussile διαθέτει ένα σημαντικό πελατολόγιο χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό το οποίο επιλέγεται με αυστηρά κριτήρια για να διασφαλίζεται το κύρος της εταιρείας. Η στρατηγική της Lussile είναι προσανατολισμένη στην ανάπτυξη του δικτύου των εταιρικών καταστημάτων της, όσο και των συνεργασιών με τη μέθοδο franchising.

***

mat fashion

Ένα νέο κατάστημα εγκαινίασε πρόσφατα η mat fashion, στην οδό Τσαμαδού 33 – 35, στο κέντρο του Πειραιά.
Η εταιρεία mat fashion υπόσχεται ατελείωτο shopping therapy μακριά από το σύνδρομο των παραπάνω κιλών, σε έναν διώροφο μοντέρνο χώρο που ξεχωρίζει για την αισθητική του και το ιδιαίτερο design. Οι τελευταίες τάσεις της μόδας και οι πιο hot συνδυασμοί βρίσκονται εκεί όπου το αγαπημένο brand ανατρέπει για άλλη μία φορά τα κλισέ και τα στερεότυπα!
Παράλληλα το δίκτυο λιανικής της mat εμπλουτίζεται με δύο ακόμη σημεία πώλησης και συγκεκριμένα πρόκειται για δύο shop in shop στα καταστήματα Hondos Center στη Νέα Ερυθραία και στο Περιστέρι.
Βασικός στόχος της εταιρείας είναι να κρατήσει στο ίδιο υψηλό επίπεδο την ποιότητα και το σχεδιασμό lifestyle προιόντων που την καθιέρωσαν στον χώρο της αγοράς. Η επιτυχία επέφερε την ταχεία εξάπλωση του brand και εκτός Ελλάδας με τη δημιουργία καταστημάτων στη Γερμανία. Επίσης, άμεσος στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη και στην Ισπανία με στρατηγικές συνεργασίες και παρουσία σε γνωστή αλυσίδα πολυκαταστημάτων καθώς και η εξάπλωση του δικτύου πωλήσεών της στην Ρωσική Συνομοσπονδία.
H mat fashion βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά όχι μόνο στην μόδα αλλά και στην επικοινωνία με το κοινό της γι’αυτό και εγκαινιάζει το «blogzine». Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό περιοδικό αφιερωμένο στις γυναίκες με καμπύλες, με συνεχή καθημερινή ενημέρωση για τις τάσεις της μόδας, lifestyle θέματα, ταξίδια, συνεντεύξεις, μοναδικά event και ρεπορτάζ για ό,τι πιο trendy κυκλοφορεί.
Επίσης, με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη mat. Beauty Day σε συνεργασία με την Maybelline New York και την Garnier. Οι fan της mat έδωσαν ραντεβού με τη μόδα και την ομορφιά στο κατάστημα της Νέας Ιωνίας (πεζόδρομος Μ. Ασίας 7) και απόλαυσαν επαγγελματικό μακιγιάζ και hair styling από τους ειδικούς του Next Top Model. Τα mat.girls φωτογραφήθηκαν, διασκέδασαν και κέρδισαν πλήρη σετ προιόντων ομορφιάς από τους χορηγούς.
Η mat fashion συνεχίζει την καμπάνια «καθημερινές κοπέλες στη θέση μοντέλων» αναδεικνύοντας την «πραγματική» ομορφιά με εκατοντάδες γυναίκες να έχουν δείξει ενδιαφέρον για να φωτογραφηθούν και να βρεθούν στα φώτα της δημοσιότητας έστω και για μια φορά. Οι εκπλήξεις συνεχίζονται στις 25 Μαΐου στο Εμπορικό Κέντρο Avenue όπου η mat. παρουσιάζει σε live ραδιοφωνική μετάδοση τη χορηγία της στον φετινό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision κληρώνοντας το συλλεκτικό μαντήλι που κατασκεύασε σε συνεργασία με την ΕΡΤ «Eurovision 2010: Everybody Say OPA». To μαντήλι με το λογότυπο της ελληνικής συμμετοχής και της mat θα μοιραστεί το ίδιο βράδυ στο κοινό, κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού, στην Telenor Arena του Όσλο.

***

Χαριτίδης

Τις νέες της συλλογές για το «Χειμώνα 2010» παρουσίασε η εταιρεία Σ. Χαριτίδης ΑΒΕΕ.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1959 και ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες κατασκευής παιδικών ενδυμάτων και προίκας μωρού στην Ελλάδα. Είχε δύο ιδιόκτητα καταστήματα λιανικής στη Θεσσαλονίκη αλλά και ένα μεγάλο δίκτυο πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα. Όλη η παραγωγή προοριζόταν για την ελληνική αγορά.
Από το 1989 άρχισε και η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας όπου και μέχρι το 2008 διοχέτευε το 60% των πωλήσεών της σε χώρες της Ευρώπης και το υπόλοιπο στην ελληνική αγορά. Το 1991 η αρχική προσωπική εταιρεία μετατράπηκε σε ΕΠΕ και το 2003 σε Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία Σ. Χαριτίδης ΑΒΕΕ με την οποία λειτουργεί μέχρι τώρα.
Σήμερα η εταιρεία συνεχίζει την παραγωγική και εξαγωγική της δραστηριότητα, αλλά παράλληλα είναι και αποκλειστικός εισαγωγέας για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκανικές χώρες για τις παιδικές συλλογές: babyface, LCKR, Twin-life, Zip-Zap, Babygro, Longboard, F&S, Mirtillo, Wiplala, Yes I Do, N-Joy, Chroma καθώς και για τις ανδρικές / γυναικείες Northpole, και Longboard.
Tα είδη της εταιρείας διατίθενται σε 550 καταστήματα στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Κύπρο και τα Βαλκάνια. Το 2009 είχε αύξηση τζίρου 45% και +90% το πρώτο τετράμηνο του 2010.

back